E-TİCARET

E-Ticaret ülkemizde henüz istendiği yere getirilememiş bir sektör. 20 yıldır faaliyet gösterilen e-ticaret sektöründe gelişmiş ülkelerde %10'luk bir hacim var iken Türkiye'de bu rakam henüz %4 civarlarında. Giderek artan oranda bir talep söz konusu fakat bizi e-ticaret girişimlerimizde başarılı kılacak hususlarda henüz bilgi birikimimiz yetersiz kalıyor.

Genel kanı e-ticaret potansiyelinin anlaşılamaması yönününde. Rekabetin günden güne artmakta olduğunu ve e-ticaret devlerini de hesaba katınca ortaya e-ticaret girişimlerinin başarısız olma olasılığını ortaya koyan raporlar çıkıyor. Orta ölçekli girişimlerin başarı oranı daha yüksek olsa da bütçenin tek başına yeterli olmadığı bir gerçektir.

E-Ticaret girişimlerinde başarıyı yakalamak, doğru kişiler ile çalışmak ve doğru hamleleri doğru zamanda yapabilme kabiliyeti ile gerçek olabilir. Tek hedef, başarı ise yol da çıkan pürüzlere ve sektör dalgalanmalarına yenilmeden istikrarlı bir biçimde gerekli adımları atarak ilerleme kaydetmek gerekir. E-Ticaret'in geleceği şüphesiz çok parlak. Bunun sebebi globalleşen dünyada ve hizmet sektöründeki artış ile birlikte insanların artık oturduğu yerden alışveriş yapma fikrine aşina olmasıdır.


home_interactive_offer_list_1

ALT YAPI

E-Ticaret projenizde başarılı olmanın ilk adımı, sağlam bir alt yapıya sahip olmaktır. İlerleyen zamanlarda ürün listeniz ve müşteri trafiğiniz artmaya başladığında, xml, entegrasyon gibi konularda sizi yarı yolda bırakacak bir yapı, tüm emeklerinizin boşa gitmesi anlamına gelebilir. Bunlar için tek başına alt yapı yeterli değil, sunucu durumunuzda belirleyici bir faktördür.

home_interactive_offer_list_2

SEO

Müşteri portföyünden pay alabilmek için site alt yapısı, kodlamalar, ürün, içerik ve arama motoru entegrasyonları dahil, projenin en başından itibaren tüm çalışmaları arama motorlarının kolay optimize edeceği şekilde dizayn edilmesi gerekir. SEO işlemleri süreklilik arz etmediği sürece bir anlam ifade etmemektedir. E-Ticaret yolculuğunun temel taşlarından birisi de bulunabilir olmaktır.

home_interactive_offer_list_3

REKLAM

Proje bitiminde, proje başında ayrılmış olan reklam bütçesine göre hazırlanacak reklam çalışmalarında, projenin konusuna en uygun reklam faaliyetleri seçilmeli ve uygulamaya konulmalıdır. Reklam da yine, kalıcılık esastır. Marka oluşturma sürecinde sürekli görünür olmak, bilinirliği ve bulunabilirliği beraberinde getirecek unsurlardır. E-Ticaret'in vazgeçilmez son temel taşıdır.

BİLGİ ALMAK İÇİN

Aşağıdaki formu doldurarak benimle iletişime geçebilirsiniz.

Canlı Destek