KURUMSAL KİMLİK

KURUMSAL KİMLİK

Kurumsal kimlik markanızın nüfus cüzdanıdır. Markayı kısa özetle anlatan tüm basılı, görsel ya da işitsel yayın organlarını kapsar. Her markanın kendine ait bir karakteri ve yapısı vardır. Bu kimi zaman kurumsal kimlik çalışmalarına yansıtılmaz ya da istenilen karakter markanın kurumsal kimliğine yansıtılamaz. Markayı kurumsal kimlik çalışmaları ile müşteriye sade, şık ve akılda kalıcı şekilde tanıtmak ancak profesyonel tasarımcıların işidir.

Buradaki zorluk markanın geleceğini belirler. Müşteriye istenildiği gibi tanıtılamayan, karakterini aktaramayan bir marka var olamaz. Sadık müşteri portföyü elde etmek her işletme ya da kurumun ana hedefidir. Bu hedef doğrultusunda müşteri ile duygusal bağ kurabilecek çalışmalar yapılmalıdır. Ana motto 'duygusal anlam kazanan nesneler bir süre sonra vazgeçilmez olurlar' fikrinden hareket edilmelidir.

Kurumsal kimlik neleri kapsar? Logo, kartvizit, antetli kağıt, tabela, afişler, promosyon ürünler gibi basılı yayın organları, web sitesi, sosyal medya hesapları, bloglar, e-ticaret siteleri gibi dijital yayın organları ve radyo, televizyon gibi hem işitsel hem görsel medya yayın organları. Buralarda markanızın tanıtımını yaptığın tüm materyaller sizin kurumsal kimliğinizdir.


home_interactive_offer_list_1

BASILI YAYIN ORGANLARI

Kağıt ya da levha üzerine basılan, fiziki konumu bulunan tüm materyalleri kapsar. Erişim alanı dar, etki alanı yüksektir.

home_interactive_offer_list_2

DİJİTAL YAYIN ORGANLARI

İnternet üzerinde ki tüm web sitesi, haritalar, bloglar, forumlar, e-ticaret siteleri ve sosyal medya alanlarındaki tüm varlıklarınızdır. Erişim ve etki alanı yüksektir.

home_interactive_offer_list_3

MEDYA YAYIN ORGANLARI

Radyo, televizyon, sinema ve tiyatro gibi görsel ve işitsel tüm alanlardaki varlıklarınızdır .

BİLGİ ALMAK İÇİN

Aşağıdaki formu doldurarak benimle iletişime geçebilirsiniz.

Canlı Destek