REKLAM

Ürün, hizmet ve kar amacı güden ya da gütmeyen kişi ya da kurumu, dijital, medya ve basılı görsel yayın organları aracılığı ile yapılan tüm tanıtım faaliyetlerini kapsar. Ticari olan ya da olmayan her şeyin var olabilmesi, insanlar tarafından bilinirliğine bağlıdır. Marka oluşum süreci reklam ile artan oranda ilerler. Tüm büyük markaları incelediğimizde reklam faaliyetlerinin ilk günlerinden bu yana aralıksız devam ettiğini görürüz.

Reklam faaliyetlerinde bulunmayan bir kişi ya da kurumun uzun vadede ayakta durması mümkün değildir. Rekabet, beraberinde var olma zorunluluğunu da getirir. Günümüzde görsel ve işitsel yayın organları, televizyon ve radyo reklamlarının geleneksel kaldığını ve belirli bir yaş kitlesinin üzerinde insanları hedeflediğini görmekteyiz. Buna el ilanı, broşür ve katalog gibi kağıt israfı olarak eklenebilecek basılı materyaller de dahil.

En etkili reklam çeşitleri günden güne değişmektedir. Yaklaşık 100 yıl reklam sektöründe yerini koruyan radyo, televizyon, billboard, afiş, ilan ve promosyon ürünler yerini artık internet üzerinde dijital reklamlara bırakıyor. Çünkü artık popüler olan internet, 34 yıllık gelişim sürecinde dünya üzerinde tek tıkla kitle erişimi en kolay reklam aracı haline geldi. Artık sosyal mecra ve web siteleri var.


home_interactive_offer_list_1

WEB SİTESİ

Bulunabilir olmak isteyen her kişi ya da kurum koşulsuz, şartsız en az bir sosyal medya hesabına ya da bir web sitesine ihtiyacı var. Bu durumun bir zorunluluk olması, internet ortamının kitle erişiminde en kolay ve en hızlı olmasıdır.

home_interactive_offer_list_2

SOSYAL MEDYA

Her sosyal mecranın kendine ait bir yapısı ve karakteri vardır. Her kullanıcı her sosyal mecrayı aynı amaçla kullanmamaktadır. Bu da beraberinde her sosyal medya hesabı için ayrı bir kurum ya da şirket görünümü ve reklam politikası anlamına gelir.

home_interactive_offer_list_3

KURUMSAL KİMLİK

Kurumsal kimlik bir müşteri ya da kullanıcı ile siz olmadan markayı tanıtan ilk unsurdur. Bunlara logo, basılı matbu ürünler, tabela, billboard gibi diğer unsurlar dahildir. Tüm unsurları vazgeçilmez olamamakla beraber hiç olmaması marka için problemdir.

BİLGİ ALMAK İÇİN

Aşağıdaki formu doldurarak benimle iletişime geçebilirsiniz.

Canlı Destek